Wczytuję dane...
Numer katalogowy: 24779
Sprzedaż hurtowa: Brak w magazynie centralnym. Sprowadzenie większej ilości tego tytułu niemożliwe.
Książka w magazynie sklepu online. Kompletowanie zamówienia mniej niż: 24 godziny
Darmowa wysyłka od 250 zł! Najtańsza wysyłka poniżej 250 zł od: 8.99 PLN

Najlepsza książka 2017 roku według Nowojorskiej Biblioteki Publicznej Superkoderki to idealna propozycja dla wszystkich ambitnych programistek i programistów.

To historia dwóch niezwykle uzdolnionych informatycznie nastolatek, które poznały się na letnim kursie Girls Who Code, a następnie wymyśliły grę wideo. Gra błyskawicznie rozprzestrzeniła się w sieci i zyskała popularność na całym świecie. Sukces gry umożliwił Andy i Sophie dotarcie do najpotężniejszych strat-upów i firm technologicznych.

Dziewczyny postanowiły podzielić się swoimi doświadczeniami. Książka pokazuje tajniki branży technologicznej, potęgę programowania oraz prawdziwą moc kobiet, które zmieniają losy świata. Andy i Sophie opowiadają nie tylko o możliwościach, jakie oferują nauka i nowe technologie, ale też o prawdziwych korzyściach wynikających z odkrycia własnej drogi i kreatywności. Książka zwiera dodatkowe materiały wprowadzający w świat programowania. Rekomendowana przez Children's Book Council w kategorii "najlepsza książka z dziedziny nauki i nowych technologii".

Andrea "Andy" Gonzales jest absolwentką Hunter College High School i obecnie studiuje na stanowym uniwersytecie stanu Karolina Północna w kampusie Chapel Hill, korzystając z prestiżowego programu Robertson Scholar.

W wakacje poprzedzające rozpoczęcie nauki w szkole średniej Andy zaczęła uczyć się programowania. Tak rozpoczęła się jej fascynacja informatyką i pozycją kobiet w świecie nauki i nowych technologii. Na kursie programowania Girls Who Code Andy zrozumiała, jaka siła tkwi w pracy zespołowej. Wraz z Sophie Houser wymysliła grę wideo Tampon Run. Jej sukces przerósł wszelkie oczekiwania, a Andy zaczęła swoją przygodę w wielkim świecie. Poza informatyką, Andy uwielbia muzykę, komiksy i gry wideo. Chce aktywnie działać na rzecz kobiet w branży technologii komputerowych.

Sophie Houser jest studentką Uniwersytetu Browna, a programowania nauczyła się na letnim kursie Girls Who Code. Jej projekt końcowy, gra wideo Tampon Run, współtworzony z Andreą Gonzales uderza w tabu związane z menstruacją. Gra rozpowszechniła się w sieci, a autorki nagle znalazły się w centrum zainteresowania prasy, opinii publicznej i świata technologii.

Oprócz programowania, Sophie uwielbia spędzać czas z przyjaciółmi, nosić skarpetki w dziwaczne wzory i tworzyć śmieszne obrazki w Photoshopie. Oprócz tego ma jeszcze wiele innych pasji związanych ze studiami i nie tylko.

  • Białystok - ul. Marii Skłodowskiej - Curie 14a: 

    1

  • Bydgoszcz - Ul. Gdańska 9: 

    1

  • Gorzów Wlkp. - Ul. Sikorskiego 106: 

    0

  • Katowice - Trasa Nikodema i Józefa Renców 30: 

    0

  • Katowice - Ul. 3-go Maja 13: 

    4

  • Kielce - Ul.Sienkiewicza 56: 

    2

  • Kraków - Ul. Floriańska 15: 

    2

  • Lublin - Auchan Ul. Chodźki 14: 

    1

  • Lublin - Ul. Krakowskie Przedmieście 58: 

    2

  • Łódź - Al. Piłsudskiego 6 (Central 2): 

    3

  • Opole - Ul. Krakowska 43: 

    1

  • Poznań - Św. Marcin 76: 

    2

  • Rzeszów 2 - 3 Maja 4: 

    1

  • Warszawa - Auchan - Ul. Brukowa 25 : 

    0

  • Warszawa - Auchan - Ul. Modlińska 8 : 

    0

  • Warszawa - Ul. Targowa 71: 

    3

  • Wrocław - Ul. Oławska 18: 

    1

  • Zamość - Ul. Solna 3: 

    0

  • Autor: 

    Andrea Gonzales, Sophie Houser

  • Wydawnictwo: 

    Czarna Owca

  • Ilość stron: 

    304

  • Oprawa: 

    miękka

  • Format: 

    13 x 19,5 cm

  • EAN: 

    9788380157866

Polecamy